Eilen sain yllättäen viestin Mieheltä Yllättävää siinä oli se, ettei me juurikaan laitella viestejä, koska se vaan on hankalaa hänen puolelta. Sovimme seuraavan tapaamisen silloin kun tapaamme ja sitten käytämme sähköpostia ja hän soittaa, kun hänelle tulee tilaisuus.

Eilen tuli viesti, ulkomailta, missä hän on matkalla. Seurueestaan erossa hän laitteli minulle viestejä ja viestittelimme noin tunnin verran. "Juttelimme" ensi viikon tapaamisestamme, mitä kumpikin odottaa aivan innoissaan. Olisi niin kivaa puhua jonkun kanssa siitä, että minulla on tapaaminen, mutta koska kyseessä on ajan kuvan mukaan "salarakas", siitä ei puhuta. Enkä haluaisi sillai kenenkään tietävän, ketä tapaan, koska siunausta en saisi keneltäkään.

Kaikkeen sitä ihminen taipuukin.

Onneksi on sellaisiakin "suhteita", joiden kanssa voin julkisesti liikkua. Joskaan ne eivät ole sellaisia suhteita, joiden kanssa menisin sänkyyn. Minulla on usein avec monissa tilaisuuksissa ja minua vain hivelee, jos joku kuvittelee, että minulla olisi jonkun heidän kanssaan suhde. Sillä varjolla kukaan ei pääse tietämään minun salarakkaasta.

Tosin, täytyy olla varovainen kaikkien avecien kanssa, ettei syntyisi mitään vakavaa. Minun puolelta ei, mutta... Nämä avecit ovat vain hyviä ystäviäni ja en soisi heidän kokevan sitä, että en kuitenkaan kykenisi suhteeseen. Miehen kanssa meillä on selvät pelisäännöt ja siksi se toimii.