Olipas se todentuntuinen uni, kun näin unta hänestä, joka on M. Hän on esimieheni ja uni oli niin häkellyttävä, että oikein hävettää mennä töihin ja kohdata hänet. Kehtaanko sanoa mitään, hih, vaikka eihän hän unestani mitään tiedä, enkä muuten aio kertoakkaan:)

Minua muuten rassaa tavattomasti se, että minua kiinnostavat aina ne miehet, jotka eivät ole helppoja tapauksia. Petyn miehiin, jotka tippuvat heti syliin ja ovat kuin koiranpentuja. Puhuvat pehmoisia ja joita minun olisi paapottava. Jollain lailla en vain osaa pitää sellaisia oikein äijinä.

Tarvitsen, siis jos tarvitsen, miehen, joka osaa pitää minut aisoissa. Ei suostu tanssimaan minun pillin mukaan, vaan tanssittaa minua. Tosiasissa, en kaipaa miestä, joka sekoittaa minun elämäni. Jos on tunteet täysillä pelissä, sekoan. Nyt on oikein hienoa, kun saan seksiä välillä ja tutulta. Kerroin siitä eilen K:lle, joka otti sen ihmeen tyynesti, vaikka luulen, että hänkin voisi olla minulle sellainen partneri...