Paljon on vettä taas virrannut.

Olen käynyt K:n kanssa kahvilla ja se meni ihan hyvin. Ei mitään ehdotteluja, onneksi, vaan ihan hyvällä maulla. Tosin minulla oli aika tiukka aikataulu, koska olin menossa jo seuraavaan tapaamiseen!

Toukokuun lopulle minulla olisi treffit. Sellaset treffit, mitkä jännittää ihan tavattomasti. Siksi, että tämän herra X:n kanssa virisee eräänlainen lataus. Toivon, ettei mitään tapahdu, että me vaan käydään syömässä ja rupatellaan. Vaan, jos jotain on tapahtuakseen, niin sitten kai niin

Muutenkin on ollut kaikin puolin vilkasta ja se ei ole kovin hyväksi. Se sellainen tunneloukussa oleminen on uuvuttavaa. Odottelen, että jos yks sun toinen kesään mennessä hiukan jäähtyy.

Joku jo sanoi, etteikö minua imartele sellainen, kun miehet ovat kiinnostuneita?? Itse asiassa ei, koska se jotenkin kiusaa minua. Tulee olo, että pitäisi paeta jonnekin. Jos olisikin niin, että jos edes joku minusta kiinnostuneista miehistä olisi sellainen, jonka kanssa voisi ajatella jotain vakavaa, niin asia olisi toinen! Vaan kun ei! Kaikissa on joku este, jollei ole naimisissa, niin on päihdeongelma, talous kuralla tai muuten vaan sellainen hulivilihummeripoika!