Loma alkoi. Sen kunniaksi haluan elokuviin ja miesseurassa. Pyysin entistä miesystävää, jonka tiedän seukkaavan. Perusteluni oli sellaiset, että halusin miehen, joka ei ala pitelee kädestä ja pussailemaan kesken hyvän leffan. Joten, näillä ehdoilla mennään.

Tänä iltana tai ehkä se kallistuu jo yön puolelle, minulla on nettitreffit ihanan miehen kanssa. No, hän asuu kaukana, joten ei huolta. Voidaan ihan rauhassa vaan haastella mukavia, siis kirjoitella eli ei mitään webbikameroita tms.

K:n kanssa minun piti tällä viikolla mennä kahville, mutta en kerennyt. Se taas johtui siitä, että minua jotenkin kiusaa se, että hän haluaisi jotakin muuta eli kattelee minua "sillai". Voisin tietysti hänelle siitä kertoa, mutta en vain jaksa. Olen kaikkeni yrittänyt, että panostaisi vaimoonsa, ei minuun, koska minuun panostaminen on ihan turhaa!

Nyt aion viettää Pääsiäistä ja katsotaan kuinka se menee. Ihan hyvällä mallilla jo.