Juuri kun olin jotenkin tasapainossa, sain viestiä Ihanalta mieheltä. Hän haluaa minua... Auts! Niin, hän on upea rakastaja, mutta... Minä haluan nyt vain Miestä! Se onkin niin käsittämätöntä. Vaikka kuinka miettisin, niin en ymmärrä,  miksi Mies kiehtoo minua niin kovasti. Se ei ole järjellä selitettävissä, miksi olen niin kovin koukussa minua huomattavasti paljon vanhempaan mieheen. Ehkä vain se, että hänelle on kyky ja taito käsitellä naista...

Ihana mies on myös sellainen, mutta hänessä on sitten jotain muuta, luokseen pääsemätöntä. Haluan häntä, jollei olisi Miestä, jota haluan enemmän ja jolle jotenkin vain haluan olla sillä lailla uskollinen, etten mene muiden kanssa sänkyyn. Koitan jotenkin luovia...

Yöllä heräsin, kun mahani hiukan temppuili. En saanut nukuttua, joten menin koneelle ja vastoin tapojani, chattailin. Syy siihen oli eräs aivan uskomaton mies! Olen vuosia jo ollut häneen heikkona, mutta hän ei minuun. Olemme kuitenkin ystäviä ja puimme sitten yön hiljaisuudessa kaikkia polttavia asioita. Se oli erittäin antoisaa...

Sitten, satuin lukemaan blogini alun kirjoituksia. Olen muuttunut.... Kun vielä silloin en olisi voinut suostua ukkomiehen kanssa suhteeseen, niin nykyään se tuntuu olevan minulle arkipäivää. Surullista, moraalini on kadonnut, mutta sen sijaan olen saanut elämääni paljon iloa!