Minua on jäytänyt viime aikoina salarakas-keskustelut!!! Koko salarakas tuntuu olevan niin trendijuttu, että kaikki hokee sitä joka tilanteessa...

On ihan oikein jos se nostetaan sillai framille, ettei sitä tarvitse hyväksyä, mutta kun ihmisillä on taipumus nähdä salarakkaita ja salarakastelua joka paikassa. Voihan olla, että mies ja nainen ovat ystäviä ja vaihtavat vain ajatuksia. Ehkä miehellä on esim. joku ongelma, josta haluaa keskustella jonkun ulkopuolisen kanssa? Tai päinvastoin. Voi kuullostaa ihan naiiville, mutta kun minulla on juuri tälläisestä kokemuksia. Olen käynyt lukuisia kertoja lounaalla tai kahvilla jonkun miehen kanssa ja aivan täysin vapaana mistään flirtistä, saati salarakastamisesta. Silti, olen saanut heti kuulla, että onko meillä jotain...

Ärsyttävää on se, miten nopeasti ihmisten mielet ovat tekevät johtopäätöksiä. Onneksi en sillai välitä, kun yleensä minulla on puhtaat jauhot pussissa, mutta se, että jos puheista tulee ongelmia sille toiselle osapuolelle niin se on väärin. Eli, jos vaikka joku ihan hyvää hyvyyttään menee kertomaan sille "petetylle" osapuolelle.

Mitä tulee siihen, että naispuolisesta salarakkaasta tehdään heti "ilolintu", niin en hyväksy!!! Useammat ukkomiehet ovat tehneet itseään tykö, minulle! Vaikka en ole antanut mitään aihetta. Aikoinaan hairahdin, sillä oli varsin miellyttäviä ukkomiehiä :) Voi olla, että olin sitten se ilolintu? Vaan, mikäs se mies oli? Ja mikä se miehen vaimo, jos mies lähtee hakemaan muualta jotain, mitä ei ilmeisesti kotoa saa. Jos olisin sellainen, että oikein metsästäisin niitä varattuja miehiä, ymmärtäisin olevani ilolintu! Kun en kuitenkaan ole matsästäjätyyppiä, pikemminkin se saalis