Helle on sekoittanut minut lopullisesti!!!

Tapaan sittenkin ihanan miehen! Niin kun minä lupasin, ettei enää, niin hän sai minut toisiin aatoksiin. Meillä on huomenna tapaaminen - luonnon helmassa. Viltit ja tyynyt mukaan. Hän haluaa minut luonnossa

Olen jotenkin hivenen paniikissa, mutta silti kyllä mukavasti kutkuttaa. Vaikka, olenkin miettinyt, että voisinko ihan puhumalla hänen kanssaan saada tämän loppumaan. Olen tehnyt alustavat suunnitelmat, joiden tiedän valuvan hukkaan, sillä en voi hänelle naamatusten sitä sanoa, ettei voida enää tavata. Miksi, sillä olen niin hömppä, että itkuksi se menee kuitenkin, enkä halua hänen edessään kyyneleitä vuodattaa.

Kun en vaan kestä näitä väliaikoja. Enkä halua olla ikuinen kakkonen. Olin sitä molemmissa avioliitoissani, niin ei taas. Olen niin ihana, että haluan olla jonkun ykkönen  Ehkä liikaa vaadittu, mutta ei voi mitään....