Vanha tuttu mies aina säännöllisesti kyselee minulta, olenko saanut? Toki keskustelemme muutakin, mutta eritoten tämä kysymys nousee aina esille. Keskustelemme vain tekstareilla, sillä välimatka on pitkä.
Kerroin viimeeksi, että en ole, sillä vietän sapattivapaata:) Olen pettynyt miehiin ja en päästä heitä iholleni. Miehille vaan on jotenkin niin helppoa, että jos panettaa, niin nainen ku nainen kelpaa??? Minä taas olen todella vaativa, sillä ei kai sitä nyt ihan kenen tahansa kanssa voi riisuutua. Kai joku voi... Mitä vanhemmaksi tulee, sen kriittisemmäksi. Paha juttu, sillä kun taso nousee, niin tarjonta laskee, heh, joten, onko vaihtoehtoja?

Vaan, kyllä sitä tulee toimeen ilmankin. Se nyt sitten tuntuu askarruttavan enemmän muita kuin minua. Olen kyllä aina lohduttanut, että kyllä minä sitten aktivoidun hyvin, jos tilanne osuu kohdalle..