Huuman määrää sai hakea, sillä olin töissä. Ketään tuttuja ei edes käynyt, joten siltä kantilta oli tylsää, mutta työpanos sitäkin parempi.

L laittoi viestiä ja sovimme tapaamisen. Menin töitten jälkeen tapaamaan häntä ja niinhän siinä pääsi käymään, että sänkyyn päädyimme. Oli hauskaa ja varsin rentoa, niin että sovimme tapaamisen myös huomiseksi. Jos vaikka kirkonmenojen aikaan oltaisiin napa vasten napaa:)

Muuten onkin ollut rauhallista ja koti-iltaa vaan, mikä kyllä sopii, sillä olen sen tarpeessa. Ihan liikaa on ollut ohjelmaa ja olen käynyt niin kierroksilla.

K on matkoilla ja kun hän palaa, meidän on tavattava. Olisiko puhuttava siitä, että hän ei saa haaveilla minusta sillä tasolla, kun en kykene siihen...Platoninen suhde olisi paljon parempi, sillä en halua rikkoa itseäni. Hän kyllä hämmentää minua aivan liikaa...

M ei sitten olekkaan ottanut enää yhteyttä, ei sen jälkeen ku toissa päivänä kysyi minua sinne...vastasin, että en ole nyt sinne päin ihan heti tulossa. Liekö ihan oikeasti haluaisi tavata...

Hauska juttu oli se, kun T oli hakenut eilen lapset minun ollessa töissä, niin olipa samalla pessyt meidän wc-pytyt! Ihanaa, hei, moniko ex-mies pesee ex-vaimonsa pytyt!!!