Nyt voi olla, että menen sekaisin... Eilen illalla jäin koneelle ja ei olisi pitänyt, sillä en osannut sanoa ei!

Ihana mies lähestyi minua ja lupasin. Meillä on treffit ensi viikolla! Olen hullu. Olen juuri toipunut silloin Miehestä ja sitten lennä Ihanan miehen syliin. En ymmärrä, miten minä voin, mutta yhtään ei kaivele. Pidän heistä molemmista ja voin vapaana naisena tehdä mitä haluan. Toisin kuin he, ovat varattuja, niin palaavat sitten puolisoidensa luokse.

Juuri kun vaihtelin kiihkeitä viestejä Ihanan miehen kanssa, piippasi kännykkäni viestiä... Jim! Ei ole totta, oli pikkasen ruuhkaa... Jim oli taas niin kiihkeä ja innoissaan ja on kyllä ihan pakko myöntää, että hänen takiaan meni yöunet.

Olen kyllä sellaisen kesäkeiton nyt keitellyt, että täytyy vaan kädet kyynärpäitä myöten ristissä toivoa, että selviän kunnialla. Kyllä se tästä laantuu. Kesä varmaan kaikessa lämpimyydessään teettää kaikenlaista.

Hyvästä seksistä ei vaan pysty kieltäytymään, mutta silti toivon, ettei Jim... ei nyt, ei vielä...