Olen saanut olla aika lailla rauhassa. Kesä on niin toppuutellut. Ei ole kukaan ollut vonkaamassa ja ihan hyvä niin.

Työmatkallani tapaan usein erään tietyn miehen. Varsin mukavan näköisen ja nuoren komistuksen. Olen joskus aiemmin kertonut tästä samasta, koska pyörimme erään kaupan osastolla... Olen siis tiennyt tämän miehen jo vuosia, mutta ikinä en ole sanaakaan vaihtanut. Kaukaa katellut ja ihaillut sellaista mukavaa rentoa olemusta.

No, hän on työssä kotini lähellä ja niin sitten näen hänet usein kun lähden töihin. Eräänä aamuna mietin, onko hän lomalla, kun ei ole aikoihin näkynyt. Siinä samassa hän tuli kulman takaa ja minua alkoi naurattaa Nolostunut

Meni taas muutama aamu ja taas hän tuli vastaan, kulman takaa ja moikkasi!? Huh, hymyilin lähes koko loppumatkan Kieli ulkona

No, oikeesti en ole niin innoissani, mutta onhan se sellainen arjen piriste! Eli en tiedä, ilahtuisinko jos hän puhuttelisi minua. Menisiko silloin jotain hukkaan...