Nyt on sitten niin, että minulla alkaa olla tapaamisia aika lailla. Saankohan kaikki sovitusti hoidettua? Pahoin pelkään, että tälläinen "leikkiminen" saattaa kostautua...

Ensinnäkin, lupasin miehelle, joka on innolla auttanut minua autoni kanssa, niin hänelle lupasin oikein oluet tarjota. Oli mielissään. Nyt sitten tarttee tsekata milloin. Uskalsin siksi, että hän on onnellisesti naimisissa, niin se siitä eli ei monia oluita.

Toiseksi, K kävi minua moikkaamassa pitkästä aikaa. Sanoi sitten TAAS, että kahville pitäisi mennä.. Siihen suurinpiirtein huokaisin syvään, että lehmätkin lentää. Tarttui heti siihen ja ehdotti jo päivää, aikaa ja paikkaa, mikä sitten lyötiin lukkoon.

Sitten, minulla on vielä yksi mies, joka on ehdotuksia heittänyt ilmaan, mutta onneksi asuu sen verran kaukana, ettei ole tapaamiset niin vaan heitettävissä. Sille minun kyllä tekisi mieli antautua...

Viimeiseksi, minulla on olevinaan vakisuhdekkin, mikä nyt vaan on niin hankala, etten tiedä mitä sen kanssa tekisi. Ehdotin taas tapaamista, mutta aika nihkeeltä tuntui. Tänä iltana meillä on treffit, mutta en uskalla liikoja odotella. Jos taas kaikki menee hyvin, kutsun hänet meille viikonlopun viettoon.