Olin tänään eräässä yleisötilaisuudessa, missä oli sitten aivan häkellyttävä mies!
Minulla oli siis niin teinityttöfiilis, että pois alta. Katselin häntä ja millä silmällä...siis kun olisi niin mieli tehnyt...suudella hänen kaulaansa, tunkea sormet hänen hiuksiinsa, maistella hänen huuliansa...siis huh, miten minä sillee?

Hän tuntui jotenkin niin tutulle, kun olin jo hänen kanssaan ollut sähköpostiyhteydessä ja vaihtanut tekstareita. Olemme siis yhdessä suunnittelleet tilaisuutta, jossa hän on vieraana. Vaan, näin hänet jo livenä. Minä tunsin hänet, mutta hän ei minua. En kuitenkaan saanut silmiäni irti hänestä, naurettavaa,olenhan aikuinen nainen, en mikään tytönhuitukka, no, ei kyllä uskoisi. Hän ei voinut olla huomaamatta ja hymyili minulle kerran ja olin kuin olisin saanut taivasosuuden.

Tilaisuuden loputtua, menin esittäytymään hänelle ja hän katsoi minua: Sinä? Ja, minä punastuin kuin koulutyttö. Skarppasin kuitenkin ja sain vedettyä ihan asialinjalla siitä meidän yhteisestä tulevasta tilaisuudesta. Olen varma, että siitä tulee hyvä.

Minä menen nyt nukkumaan, siis jos saan nukuttua...huhhuijjaa...