Tänään minulla oli tavallista avokaulaisempi pusero. Voi kääk, ei siis sellaista, missä tissivako näkyisi, siis kun ei ole sellaisia ryntäitäkään, että moinen vako muodostuisi. Kunhan nyt oli sellainen toppi ja siinä villatakki päällä. Kuinkas kävi?

Miesasiakkaat tuijottivat minun tissejä! Yleensä en kiinnitä huomiota, mutta nyt se kävi niin avoimesti. Eräskin rööriroope ihan sillai häikäilemättömästi. Viddu, kuinka ärsyttävää. Siis, joo, ymmärrän, että miehet katselevat naisten tissejä, mutta sen voi tehdä "nätisti". Ei sillai röyhkeästi ja peittelemättömästi. Minusta sellainen on epämiellyttävää. Tuli sellainen olo, että olen jotenkin sopimaton. Olisiko aina vaan pukeuduttava leukaan asti napitettavaan telttaan :(

Muita ahdistuksen aiheita on se, että jouduin pyytää K:ta hoitamaan erään homman. Hän sitten sen tiimoilta soitteli ja kun en heti vastannut, niin soitin, kun kerkesin. Tulin sitten sanoneeksi, että olin hierojalla...auts...sitä ei olisi pitänyt tehdä, sillä siitä hän innostui. "Kyllä käy kateeksi", sanoi hän. Siihen minä tuumasin, että no mene itse myös. "Ei sinua käy kateeksi vaan sitä hierojaa, kun pääsi hieromaan sinua". Argh! Just joo, että sillee. Minun on varmaan pakko jonain kertana sanoa, että kiitos riittää, etten tykkää, vaan minua ahdistaa. Sen takia en voi hänen kanssaan kahvillekkaan mennä.

Toinen ahdistus tulee ex-miesystävästä. Pommittaa minua nyt kaiken aikaa ja minua ahdistaa sekin, sillä tein hänelle kyllä selväksi, etten ole edelleenkään kiinnostunut seurustelusta, en hänen enkä kenenkään muun kanssa.

Kevättä se sit pitelee :)