K kävi työmaallani eilen. Ehdotin tapaamista huomiselle, mutta hän on kovasti kiinni koko päivän. En siis vonkaa tapaamista sillai, vaan olisi ollut hyvä syy...merkkipäivä. No, hän lupasi palata asiaan heti kun sellainen rako tulee. Toivottavasti siihen menee kauan, sillä minulla on aikaa taas jäähtyä:) Olen miettinyt liikaa ja se ei pienelle päälle ole kovinkaan terveellistä. Olen käynyt monta kuvitteellista keskustelua hänen kanssaan ja toivon mukaan en käy niitä koskaan ihan livenä.

B tuli lomalta ja oli varsin piristävää nähdä häntä. Uskomaton mies, sillä huomasi heti hiusteni uuden värin:) Sanoinkin hänelle siitä, sillä en ole tottunut, että miehet huomaavat ja ennen kaikkea siihen, että kykenevät siitä palautetta antamaan. No, oli varsin antoisaa keskustella hänen kanssaan. Huomasin, että olin kaivannut sitä! Vaikka oikeasti, minä ihan vähän jännitän häntä joka kerran ja paljon oikeita asioita jää sanomatta...

Olen lähdössä lomalle ja matkusta kaupunkiin, jossa voisin tavata M:n. Olin jo aikeissa, että otan yhteyttä ja ilmoitan tulostani, mutta saa nyt nähä, mitä tekis...