Olen kyllä avuton! Nostan käteni ja myönnän sen. Kun sitähän minä toivoin, hyvää seksiseuraa , mutta miten sellainen onnistuu ilman tunteita? Jos mies on hyvännäköinen, eroottinen, mukava ja siis kaikin puolin kelpo kaveri, niin ole siinä sitten viileänä! EN KYKENE!

Niinpä, olen ilman. En halua sitä odotuksen makuista oloa kaiken aikaa kantaa mukanani. Haluan olla vapaa raastavista tunteista, mitkä minua sitten kaikki väliajat(pitkät) velloo. Tai sitten olisi oltava selvä sapluuna, missä mennään, eikä sellaista jotain epämääräistä, mistä ei ota mitään selvää.

Pakko myöntää, että olen lukuisia kertoja meinannut laittaa viestiä Hänelle, mutta onneksi olen viime tipassa saanut itseni kasattua ja painanut POISTA-nappia!

Pidän nyt tulitaukoa KAIKISTA miehistä. Katsotaan kuinka kauan tämä lepo kestää.