Minusta on aina ollut erittäin hauskaa kuvitella kaikkea . Olen lähes aina työskennellyt asiakaspalvelualalla ja näen siis kaikenlaisia ihmisiä. Useimmt piristävät, toiset ei.

Piristäviä tapauksia ovat ne(miehet), joiden KUVITTELEN tulleen minun takia. Heheh, niinhän ei todellisuudessa ole, tai mistä minä tiedän, mutta kuvittelu on halpaa huvia!

Eilen, työpaikalleni tuli eräs komea mies ja viipyi siellä tovin. Oli oikein piristävää kuvitella, että hän tuli sinne vain minun takiani. Vastaavasti on sellaisia miehiä, jotka tulevat minun takiani ja niistä ei olisi ollenkaan niin väliä, pikemminkin kiusallista.

On mukavaa olla tuntosarvet koholla nyt. Kun kävin eilen kaupassa, näin pois lähtiessäni kassajonossa varsin komean miehen, siis niin hyvän näköisen, että oli hilkulla, etten kääntynyt takaisin

Matkalla kotiin mietin, että juuri sen näköisen miehen kanssa haluaisin olla, mutta - jos on niin raamikas, voi hyvinkin olla täys mulkku. Lohduttavaa...