Nyt on taas se kausi kun ei kiinnosta kukaan! Ihan kivaa vaihtelua. Silti, olen ollut yhteyksissä siihen mieheen, joka vaan jaksaa minua kaiken aikaa. Jos olisin fiksu, ottaisin siitä itelleni elämäni sulostuttajan vaan, ku se olisi niin kovin helppoa. Silti, en tiedä, vaikka olisi miten ihana, kun en oo kokeillut.

Ihana mies on ollut hiljaa ja hyvä niin, jospa minä siitä vielä toivun, koska nyt tuntuu jo ihan lupaavalle. Ettei sitten vaan kävisi niin, että juuri kun olen selvillä vesillä, hän ottaa yhteyttä. No, toivon mukaan siinä vaiheessa jonkun muun purressa

Sen sijaan minulla on nyt kaksi tapaamista tiedossa. Limusiinin kanssa ensi viikolla, mutta eilen tein tärät viikonlopulle erään Vincentin kanssa. Hän lähtee minun kanssani erääseen tapahtumaan ja sai oikein luvan vaimoltaan. Minulla on puhtaat jauhot pussissa, mutta hänestä en tiedä. Jos olen tällä olotilalla, ei ole mitään vaaraa...