Tänä aamuna sain tietää olevani ok, ihan terve. Turhaa olin pelännyt mitään sukupuolitautia. Ilmoitin ihanalle miehelle heti ja hän oli, että jee, millos nähhää???

Vastasin, että ensi viikolla ja jopa päivää ehdotin. Tällä viikollahan ei käy, koska minä olen niin kiinni töissäni. Tähän asti se on ollut hän, joka on kiinni töissään ja taitaa olla edelleen. En meinaan ole saanut MITÄÄN viestiä siihen, nähdäänkö ensi viikolla vai ei!

Mikä eniten ottaa pannuun, niin se, että aamulla olin niin fiiliksissä ja nyt en! Haluan, aivan helvetisti, tavata hänet, nähdä ja tuntea, mutta en halua olla se, joka vonkaa ja ruikuttaa. En ole tottunut moiseen. Se on nöyryyttävää.

Haluan reilua peliä! JOS ei kiinnosta, niin turha on pitää kiinnostusta yllä. Selviän kyllä ja pärjään! Tavallaan toivon koko ajan, että tämä ihana mies antaisi minulle todella aihetta lopettaa, koska en halua ajatella häntä kaiken aikaa