Oikein kiva, Mies soitti! Olin ihan kummissani, sillä vastahan sain viestin ja heti seuraavana päivänä hän soitti. Se oli upeeta. Hän sanoi, kuinka oli ihanaa kuulla ääntäni! Olin ihan liekeissä. Sillä minustakin oli ihanaa kuulla häntä. Minusta on oikein kivaa "uskoa" häntä, kuinka hän liehittelee minua, mutta silti, minulla on varaus, etten ihan täysillä usko! Suojelen itseäni sillä, että ajattelen hänen olevan sellainen charmööri, että osaa puhua naiselle.

Oli jälleen puhetta siitä, että meidän olisi tavattava. Niin, toki haluaisin, mutta järjestelyt ovat hankalia. Ajattelin kyllä alustavasti, hiljaa mielessäni, että kun minulla on loma, niin sen aikana, jotenkin, mutta miten ja missä, se jää nähtäväksi....

Puhelu oli niin huikea, että illalla laitoin hänelle taas sähköpostia. Nyt en usko, että ihan heti saan mitään, mutta silti olen taas odottavalla kannalla. Uskomaton mies!