Tapasin Miehen! Se oli niin uskomatonta, että olen vieläkin ihan sekaisin. Kaikki sujui kuin tanssi. Aikataulut piti kutinsa ja hän oli minua vastassa jo ulkona. Emme uskaltaneet vielä silloin koskettaa, mutta kun pääsimme hotelihuoneeseen, se oli menoa. Saman tien hän kellisti minut ja se oli ihanaa! Sitä oli niin kaivannut ja oli upeaa olla niin haluttu ja halukas.

Hän on niin aktiivinen, että sekosin laskuissa kuinka monta kertaa me rakastelimme, mutta ennen kuin aamu koitti, niin todella usein. Välillä juttelimme ja söimme ja taas hän alkoi suudella minua ja tuli minuun. Meillä oli niin upeeta, että millään ei saatu kylliksemme. Yritimme toki nukkuakin, mutta heräsin siihen kun hän oli jälleen kimpussani. Hän tuli minuun ja jäi minuun, koveni sisälläni uudestaan ja taas olin kuin vuoristoradassa.

Voisi kuvitella, että hän olisi ottanut jotain potenssilääkettä, mutta sen verran väitän olevani kokenut, että kyllä nyt oli kyse vaan aivan jumalattomasta halusta.

Seuraavan kerran me tapaamme ehkä ensi kuussa... Miten sitä taas jaksaa odottaa.

Toki Ihana mies haluaisi tavata, mutta minä en enää kykene. Olen niin Miehen pauloissa, että  en tiedä kykenenkö koskaan kenellekkään muulle. Tuntuuko kukaan enää miltään hänen jälkeen... No, siltä minusta nyt tuntuu.