Olen edelleen ollut niin väsynyt, etten ole jaksanut edes miehistä innostua eli siis todella väsynyt . Entisen miesystäväni kanssa pari kertaa siis tapailin ihan kaiken ystävyyden merkeissä, mutta sitten hän alkoi ehdotella uusia tapaamisia ja niin saapui ahdistus. Minulle tulee heti sellainen olo, että minua saarretaan nurkkaan.

Ihanaa miestä en ole juurikaan jaksanut edes ajatella. Itse asiassa olen ollut ihan tyytyväinen, sillä hän valtasi ihan liikaa ajatuksiani. Muutama viesti ollaan vaihdettu ihan työasioiden puitteissa, mutta ei sen kummempaa.

Mies, jonka kanssa pitkään vaihdoimme viestejä ja joka niin oli halukas tapailemaan yms. lopetti ihan yht'äkkiä. Eilen sain häneltä viestin. Kertoi, että oli päässyt naisen makuun ja että oikein oli ruuhkaa. Onnittelin häntä tilanteesta ja mainitsin, kuinka minulla on ollut vain sellainen tilapäinen hoito aina silloin tällöin...ei vastannut siihen mitään??? (ei haittaa)

Viime viikolla tapasin miehen, jonka kanssa minulla oli pikainen juttu neljä vuotta sitten. Sovimme silloin niin, että kun yhdessä tuumin menimme sänkyyn, niin siitä ei kerrota koskaan kenellekkään. Ihan vaan sen takia, että hän on julkisuuden henkilö. Homma piti ja emme ole siitä edes keskenään keskustelleet eli meillä on yhteinen salaisuus, mitä ei muut tiedä.