Mies ei ole ottanut yhteyttä. Kutsun häntä, joka maailmaani järisytti, vain Mieheksi, sillä se kertoo kaiken, ainkin minulle. Kerroin hänelle sähköpostilla, että jopa toivoin sitä, että se olisi siinä yhdessä kerrassa, koska en halua ottaa enempää riskejä enkä asettaa kummankaan elämää vaakalaudalle. Me ei saada olla koskaan yhdessä, niin ne varastetut hetket voisivat koitua kohtaloksi...

Sen sijaan Ihana mies voisi taas olla valmis. Heh, no minä en. Silti en ole ollenkaan ihan varma, kykenenkö vastustamaan häntä, sillä onhan hän sänkyhommissa ihan aatelia. Joskin, jos vertailuja tehdään, niin Mies koukuttaa minua enemmän. Vaan, jos totta puhutaan, niin ehkä suurin syy on se, että hän ei ole niin vain saatavilla...

Lisäksi on se minuun kohdistuva neitimiesongelma. Minä, joka hullaannun vain oikeisiin Miehiin, niin miksi kannoillani roikkuu aina joku neitimies??? Neitimiehistä on aivan loistava kuvaus täällä! Olen törmännyt niihin ihan riittävän monta kertaa ja en tiedä mitä tekisin? Olen ihmisille kohtelias ja kohtelen neitimiehiä kuin hyvinä kavereina, en millään lailla miehinä. Ajatuskin siitä, että sellainen "mies" laskisi päänsä minun olkapäälleni, niin singahtaisin mieluummin vaikka maata kiertävälle radalle. En kestä kuunnella sitä, kuinka heillä on paha mieli mieli milloin mistäkin ja heidän kuvitelmansa siitä, miten saada nainen hyvälle tuulelle on ihan eri sfääreissä kun minun!

Onneksi on olemassa oikeitakin miehiä, vaikka ne tuntuvatkin olevan harvassa, todella harvassa! Harmi!