Ihana uusi viikko ja sekin menee kevyesti, kun se ei kestä kuin neljä päivää ja sitten alkaa loma!

J oli duunissa kultainen. Yhteistyömme sujuu loistavasti. On niin upeeta, kun voin luottaa häneen. Niin, ja minä taas olen valmis tekemään hänen puolestaan aika lailla paljon.

S kävi työpaikallani juttelemassa eräästä asiasta. Viikonloppuna vaihtelimme sähköpostia ja tekstareita asian tiimoilta. Silti oli hienoa, että hän viitsi tulla tapaamaan minua ja yleensäkin niin pyyteettömästi auttaa minua. Olen siitä todella otettu. Tuntuu, että on kuitenkin ihmisiä, joilla sydän on paikallaan.

Olinkohan hakoteillä, kun ajattelin että B oli jotenkin mörrillään kun S tuli tapaamaan minua. S ja B ovat kuitenkin kavereita ja S kysyi B:ltä luvan, että voin työaikanani tavata S:n kanssa. Hih, aika hauskaa, mutta silti. En yleensä hoida työpaikallani yksityisasioita, mutta tästä yhestä asiasta on tullut sen verran julkinen ja B on minua myös jeesannut.

Huomenna tapaan K:n, jos hän tulee, siis hänkin tulee työpaikalleni. Olisi minusta kyllä parempi tavata muualla, vaikkapa kahvilla...työajan ulkopuolella. No, katsotaan!