Tänään kuulin radiosta, kuinka miehet osallistuvat nykyään kaikkiin naisten töihin(kohta varmaan synnyttävätkin). Pakko sanoo, etten minä kyllä juur innostu miehestä, joka alkaa käyttäytyä kuin nainen. Saan taas kaikki feministit takajaloilleen, mutta väliäkös sillä.
Minä olen tottunut hoitamaan kaiken itse, niin naisten kuin miestenkin työt ja en ole ollenkaan uupunut. Jos minun nyt olisi tähän mies otettava, niin tuskinpa vaan tiskamaan. Voisi mieluummin hoitaa autoani:) ja minua. Kyllä minä kotihommista selviän, sillä nykyajan yhteiskunnassa se on vielä helppoa. Jos elettäisiin 100v sitten, kun ei ollut mitään avustusvälineitä, niin vois vaikka valittaa ja silloinkin pärjättiin.

Tässä jokin aika sitten tapasin vanhan opiskelukaverini miehen. Raukka puhui aivan samalla lailla ja samoilla mielipiteillä kun se vanha kaverini. Meinasin kysyä, että oletko sinä todella tuota mieltä, vai oletko vain niin hyvinoppinut..
Taidan vaan olla niin vanhanaikainen, että kyllä minä arvostan sellaista karpaasia, joka ei kiltisti alistu naisen tahdon alle. No, onhan niitä sellaisiakin, aivottomia miehiä, jotka niin tykkäävät siitä, ku vaimo määrää. Sehän on aivan sama kuin olisi kotona ja äiti käskee:)

Siispä. Pysyn mieluummin yksityisyrittäjänä, kuin huolisin kotiini jonkun essukessun :)