Viime aikoina on ollut puhetta, kuinka varatut miehet ovat niin otollisia. Annetaan ymmärtää, että naiset oikein *metsästävät* ukkomiehiä?

En tiedä muiden naisten osalta, mutta oma osuuteni on se, etten metsästä, en varattuja enkä vapaita. Vaan, varatut miehet tulevat niin tyrkylle, että oikein kiusaantuu. Etenkin kun tuppaavat järestään olemaan vanhempaa sorttia. Minua se ärsyttää, vaikka minulle on sanottu, että minun tulisi olla imarreltu. Ei sinne päinkään, sillä pikemminkin tulee heti mieleen pakeneminen.

Koska olen asiakaspalvelussa, niin olen ystävällinen. Joku käsittää sen väärin, ounou! Minä taas pudotan sellaiset auttamattomasti tyhmien lokeroon. Jos ei kykene erottamaan ystävällistä asiakaspalvelua flirtistä, on tyhmä, tyhmä ukkomies.

Sellainen, jolla on vaimo kotona, voisi mennä sen vaimonsa luokse, eikä riiustaa kylillä!

Minulla on kokemuksia ukkomiehistä ja siksi voin kertoa, että en sillai arvosta heitä. Pettäjiä piisaa!