Noniin, mikä oli se pahin pelkoni??? Mikä sitten toteutui???

Tapasimme, meillä ja heti kimppuun. Niin, kyllä kyllä, olin luvannut halata ja minun ei siihen tarvinnut tehdä aloitetta. Hän kysyin, montako halia saa ja minä vastasin, että yhden, mutta kunnollisen.

Päädyimme sänkyyn, mutta emme rakastelleet. Kaikkea muuta kyllä niin, että ihan on hyvä olla, kosketuskiintiö taas jonkin aikaa balanssissa. Tuskin me koskaan menemme ihan rakastelun asteelle, vaikka minä en olisi jaksanut laittaa enää hanttiin. K se jarrutti ja kunnioitan häntä! En aio häntä vietellä, sillä silloin en enää selviäisi. Hän kyllä voisi vietellä minut...

Toisaalta, jos olen saanut kosketella häntä, suudella ja olla vieressä, niin minun mielestä se oli kyllä rakasteluun verrattavaa.
Miehet ovat kyllä varsin mielenkiintoisia otuksia:)

Oliko se pahin pelkoni se, että emme rakastele?