Laitoimme eilen viestejä. Ensin jo iltapäivällä ja sitten illalla. Siinä välissä me taas näimme...ei kylläkään sovitusti.
Olin lenkillä, kuuntelin musaa ja olin jotenkin ajatuksissani, kun hän vaan yht'äkkiä oli siinä pyörällään! Kelasin jo, että miten hän nyt siinä ja oliko sen takia, että tiesi minun menevän lenkille tiettyyn aikaan...no heko,heko, ei kai nyt sentään mennä ihan mahdottomuuksiin.

Juttelimme ja jälleen hän sanoi, että minun pitää ilmoittaa, kun olen yksin kotona, niin hän tulee käymään:)
Illalla hän laittoi vielä viestejä ja annoin palaa. Kerroin hänelle, kuinka minun pitäisi saada hänet vaikkapa viikoksi käyttööni, niin sen jälkeen hänellä voisi olla ihan erilainen olo.
Hänellä taisi mennä yöunet...

Joka tapauksessa minulla ei ole tietokaan milloin olen yksin kotona, niin ettei tarttis ajatella, että joku tulisi. Niin että, voi mennä aikaa ennen kuin tapaamme, ellei hänelle riitä ihan platoninen tapaaminen.