Tapasin tänään K:n. Laitoin hänelle eilen viestin, että minun olisi pakko saada puhua hänen kanssaan eräästä tärkeästä asiasta. Sain heti viestin, että tavataanko huomenna ja sehän sopi minulle.

Paha juttu oli se, että minua jännitti hänen tapaaminen. Vaarallista! Ajattelin jo, että ollaanko tultu siihen pisteeseen, että minun on sanottava hänelle, että olisi ehkä parempi olla tapaamatta... Ettei kiusattaisi toisiamme...

Tapaaminen sujui kuitenkin oikein hyvin ja oli taas niin mukava keskustella hänen kanssaan. Puhuimme minun asiasta, mutta myöskin... - rakkaudesta sillai yleisesti. Hän sanoi, etten uskalla rakastaa ja että minun olisi annettava itselleni siihen lupa? Niin, ja minun ei pitäisi odottaa jotain suurta ja järisyttävää. Sanoin siihen, että en odota mitään, mutta rakkaudelta odotan, että se olisi todellista ja aitoa. Jäin sitten miettimään, ketä minun pitäisi rakastaa?