Sain viestiä mieheltä, joka on ihastunut minuun!? Siis näin hän ilmoitti. Olen viestitellyt hänen kanssaan pitkään ja heti alussa tein selväksi, että vaikka olen avoin, niin en tee itteäni "sillai" tykö, vaan toimin mieluummin kaveripohjalta.

Kun toinen sitten ilmoittaa ihastuneensa, minulle tulee sellainen olo, että olen seinää vasten. Mies on erittäin mukava, mutta ei niiin mukava. Olisi helppo lähteä leikkiin, jälleen kerran, pelkästään siksi, että se on helppoa ja olisin toiselle kiltti. Jonkin ajan kuluttua olisi pakko tuottaa harmia ja sydänsuruja, kun huomaisin, etten enää jaksakkaan. Toisaalta, joskus olen vaan olettanut, että jos sittenkin syttyisin. Niin, ja ettei tulisi ajatusta siitä, että olisin jättänyt tilaisuuden käyttämättä? Silti, väitän, itseni tuntien, että se on itsekästä. Yritän nyt miettiä sitä, että jos käy niin kuin yleensä, se toinen jää kun minä kuitenkin lähden.

Minun ei siis pidä lähteä leikkiin, ennen kuin tulee vastaan mies,  johon sytyn oitis! Ne miehet eivät vaan minuun ihastu