Tänään olen viestitellyt vanhan tuttuni kanssa (I), jonka tapasin helmikuussa tien päällä, kun me molemmat olimme reissussa. Hän on se, jonka olen tuntenut reilut 10v ja joka tietää minusta niin paljon. Olemme viestitelleet vuosien mittaan niin paljon ja kaikkea ja myös kaikki erotiikasta.
Jos joskus päätyisimme sänkyyn, olisi aika helppoa toimia, kun tietää jo etukäteen, mistä toinen tykkää. Olemme paljastaneet toisillemme kaiken.

Nyt meilläkin on ollut tosi latausta täynnä olevia viestejä. Tiedän, että jollei K tee jotain, niin saatan langeta I:n kanssa, sillä hänkin on minulle tosi tärkeä.

En sillai rakasta K:a tai I:a, joten voisin ajatella heistä sänkykavereita. Tai rakasta ja rakasta, kyllä, mutta en sillai, että suunnittelisin jotain yhteistä elämän taivalta. Olen jo niin iso tyttö, että pärjään kyllä, mutta joskus sitä vaan kaipaa jotain lähelleen...

Minä katson, mutta jotenkin on sellainen tunne, että lähimmän viikon aikana tapahtuu jotain....mitä, se onkin jo eri juttu.

K on koko ajan mielessä ja sen mielen vaihtelevuus. Jotenkin minua ärsyttää se, että se on yhtenä päivänä kuin kiimainen kolli ja seuraana päivänä viilee...just sillo kun minä olisin se kuuma narttu:)
I taas on aina yhtä kuumana, ollut nämä kaikki vuodet...ja aina yhtä varattu!