Minulla on paha olla! Koska laitoin ihanalle miehelle viestin naamakirjan kautta, niin tiedän, että hän on sen lukenut, koska oli jo aamulla käynyt siellä. Vaan, mitä teki - ei mitään! Minä olen todella pettynyt, sillä kai sitä odotti edes jonkinlaista kommenttia?! Oli varmaan ihan tyytyväinen, kun ei tarvii enää olla ihana...

Niin ku, niin ihana mies, josta en oikeastaan tiennyt mitään. On siis vaan oikein, että se päättyi ennen kuin se alkoikaan. Kyllähän minä sen arvasin, että heti kun olisi minun makuinen mies, niin astun huttaan!

Nyt yritän selvitä! Olo on kyllä niin paska kuin olla saattaa. Varmaan minulle ihan oikein. Moni mies on varmaan minun välinpitämättömyyteni takia kärsinyt samoin. Aikaa se ottaa, kun mies on mielessä kaiken aikaa ja kaikki tuntuu muistuttavan hänestä. Enkä voi ketään muuta ajatellakkaan, koska oli se vaan niin ihana!!!

Välillä ajattelee, että pitikin langeta, mutta sitten taas toisaalta, olisin sitä kokemusta köyhempi. Nyt voin sitten edes muistella niitä hetkiä, vaikka se kyllä sattuukin...