Limusiinin kanssa kävin olusilla. Olimme siis vain noin tunnin, koska hän oli mentävä perheensä pariin. Siksi, että minä olin luvannut hänelle oluen, kiitokseksi ja toisekseen, että me vaan halusimme tavata. Aika kului kuin siivillä. Myöhemmin illalla me sitten muutaman viestin vielä laitoimme. Sovimme, että joku kerta otamme uusiksi.

Vincentin kanssa me tapasimme aamupäivällä ja meillä oli oikein kiva tuokio eräässä tilaisuudessa, mistä hän heitti minut autollaan kotiin.

Vaan, Ihanan miehen kanssa minulla on treffit, sittenkin ja kaikesta huolimatta. Jotenkin minulla on nyt sellainen kuuman viileä ote. Kuuma siksi, että käyn kuumana häneen ja viileänä siksi, että etten odotan häneltä mitään hekumallisia viestejä. Jotenkin vaan tiedän, että hän haluaa tavata! Koska nyt kun sovimme tärskyjä, niin se oli hänen puolelta hanakampaa. Minä olisin jo luovuttanut, kun ei meinattu saada aikatauluja sopimaan.

Nyt on odotuksen meininkiä!