Kävin K:n kanssa lounaalla. Hän oli ajoissa paikalla ja otti takkini ja käyttäytyi todella herrasmiesmäisesti. Melkein koko lounaan, sillä lopuksi hän tuumasi: Nyt haluaisin rakastella kanssasi!
Hämmennyin todella, sillä luulin(hölmö!) että olin tehnyt selväksi, että me siis olemme vain ystäviä. Niin kuin hän itse on sen myös sanonut. Ystävät eivät rakastele! Jos rakastellaan, ollaan rakastavaisia.
Laittoi saman minulle vielä tekstiviestillä, jotta varmasti uskoisin. Sen jälkeen olen saanut kuulla, kuinka hänellä on ikävä jne. En lämpene. Olen vakaasti sitä mieltä, että olemme ystäviä ja tapaamme työasioiden merkeissä. Lupauduin jo lounaalle taas joku päivä. Se on turvallista, koska olemme ihmisten ilmoilla.

I on pommittanut minua viesteillään PP:stä (päiväpano)...Heheheh, oikein naurattaa, kun vitsihän se on ollut jo vuosikausia. Joskus kuitenkin pelkään, että kun aina vastaan lukuisilla syillä, miksi se ei onnistu, niin jos vastaisin kyllä, tulisiko siitä totta? En aio kokeilla...