Ei olisi pitänyt vastata sille harrastusukolle. Taisi vaan yltyä, kun heti vastasi, kuinka nuori hän on ja vain 16 vuotta minua vanhempi. Kuinka hän tuntee jonkun toisenkin pariskunnan, joilla on vieläkin suurempi ikäero. Minä olen nyt ollut hänelle epäystävällinen ja voi, voi. Hän vetosi minun ystävällisyyteen ja siihen vastasin, että käsitti sen väärin!

En voi sille mitään, että minua ärsyttää. Mies, jota en ole koskaan edes nähnyt kuvittelee kanssani suhdetta, ei ole ihan täyspäinen! Olen niin vihainen, ja koen, että minun ylsityisyyttäni on loukattu. Jos olisin edes jollain lailla antanut ymmärtää, että haluaisin suhteen, niin voisin käsittää, mutta muuten en.

Tästä lähtien aion deletoida kaikki hänen viestinsä! Harmittaa, kun hän sai sähköpostiosoitteeni meidän jäsentiedoituksessa:(

Oikeasti olen nyt siinä kunnossa, että haluaisin olla vaan rauhassa ja tulla terveeksi. En kaipaa ketään ja se on totinen tosi. Olen väsynyt.