Tänä iltana, olin yksin kotona. Laitoin hänelle, K:lle viestin, että kuin hänen päivänsä oli mennyt ja kerroin olevani yksin kotona. Mitä hän vastasi? Hän vastasi, että hänkin on yksin ja voisi tulla piipahtamaan??? Voi ei! Ihan sitä en tarkoittanut, mutta uskalsin ottaa hänet vastaan, sillä minulla oli "kuukauden suositut" eli hemmetin hyvä este kaikenlaiselle sellaiselle intiimille kanssakäymiselle:) Olin luullut, että hänellä on siellä perhe kotona.

Hän tuli! Minua jännitti ja otin oluen. Juttelimme paljon ja kaikesta. Halasimme vain ja hän oli niin lämmin. Minua hämmästytti se, kuinka vähän hän on saanut kokea seksuaalisella alueella. Hän on erittäin seksuaalinen, mutta hänen vaimonsa ei. Minulle tuli sellainen olo, että on outoa olla niin paljon kokeneempi, vaikka olen nuorempi. Onneksi emme voineet mennä sänkyyn!!! Sillä, olisin kyllä halunut. Häpeä tunnustaa.
Toivottavasti ei tule ikinä toista tilaisuutta!!!