Tänään me olimme siellä. Kaksin ei kummankaan kotona ja olipas rattoisaa. Menin ajoissa ja asetuin taloksi. Meillä oli punaviinipullo pöydällä ja otimme siitä lasilliset ja sitten siirryimme makuuhuoneen puolelle.

Juttelimme kaikkea, siis kaikkea erotiikkaan kuuluvaa. Olimme vierekkäin, mutta tämä varsin ihana mies on niin estojen ja asenteiden vanki. Elämä on ollut niin köyhää, ettei sitä uskoa saata. Tuntui niin oudolle, minä, joka olen nuorempi sain neuvoa vanhempaa miestä. Hän kyseli ja minä vastailin.
Hämmästytin itseänikin, kun vastailin hänelle niin luontevasti. Yhdessäkin vaiheessa yllätyin, että olinko se minä, jonka suusta se vastaus tuli:)

Toista tuntia me vaan olimme ja hän pyysi minua, että jos voisimme edetä hitaasti ja minä sanoin, ettei minulla ole kiire. Katsotaan, meillä oli kuitenkin varsin antoisa tapaaminen.