Kun se mies, jonka kanssa olin niin paljon viestitellyt, on nyt mäksällään, nii muut ovat aktivoituneet. Sekä Ihana mies että Limusiini viestittelivät eilen suorastaan kilpaa. Niin, että minä jo nukahdin illalla ja luin heidän viimeiset viestinsä aamulla

Ihana mies on herännyt eloon ja haluaa tavata?! Olin, että What, mutta niin vaan aloimme sopia ajankohtaa. Aina yhtä vaikeaa, sillä kummallakin on ainaiset työesteet, joten kiva.

Limusiinin kanssa minulla on huomenna tärät. Samoin Vincentin. Hahaa, ei ole kaksoisbuukkausta, vaan käyn Vincentin kanssa ensin eräässä tilaisuudessa ja sen jälkeen tapaan Limusiinin. Aion olla ajoissa kotona!

Minun on sen verran tarkennettava, että Limusiinin ja Vincentin kanssa suhteet ovat täysin platoniset. Ihanan miehen kanssa on tyystin eri juttu. Vaikka olenkin kova menemään ja miehiä piisaa, niin sängyssä en ole ollut kenenkään kanssa, en sen jälkeen kun tapasin Ihanan miehen. En vain ole pystynyt... En ole edes suudellut muiden kanssa! Se on vissi!