Niin, näin voi sanoa eikä se ole mitenkään outoa minun kohdalla. Olen toisinaan tosi pihalla, kuin lintulauta. Se tosin lohduttaa, etten ole niin pihalla, että olisin ulkoruokinnassa.

B oli tänään pikkasen kiree. Ihan kiva, sillä en haluakkaan hänen olevan aina niin ihana:). Se, että kuulin hänen olevan skorpioni horoskoopiltaan, on se jippo, että olen osanut odottaa niitä "piikkejä". Toinen skorpparin kiva ominaisuus on seksuaalisuus... no, sitä en varmaan halua tietää, tai hih, saa sitä kuvitella kaikkea:)

L:n kans on nyt tosiaan kaikki poikki. Hänellä on uusi ja minä olen kokonaan ulkona. Olen itkenyt! Olen itkenyt sitä, kuinka helppoa minut on aina vaihtaa uuteen. Olen surrut sitä, että minulla ei ole nyt fyysistä kosketusta kehenkään, enkä tiedä kuinka se minuun vaikuttaa...

K laittoi viestiä ja toivoo kanssani saunailtaa. Menin ihan sekaisin, sillä en voi. Haluaisin, mutta en voi! Minun niin herkkä moraalini ei suvaitse ukkomiehiä iholleen. Hän on edelleen matkoilla ja odotan häntä saapuvaksi, ihan siksi, että kaipaan hänen viisaita ajatuksiaan. Vaikka, se ei ole viisas ajatus, että viettäisimme yhteisen saunaillan! Se olisi aivan liian riskaabelia... ja sellanen juttu vielä, minä en kykene niin vaan vaihtamaan...

Haluaisin nyt viettää tulevan viikonlopun yksin ja nuolla haaavojani.