Just! Minä kertakaikkiaan saan paiseita miehistä, jotka lässyttävät, puhuvat ylitsevuotavasti tai ylistävät naisen kauneutta niinkuin olisi kantakirjaelikko!

Voi hyvänen aika, onko se nyt niin vaikeaa olla normaali? Ei naiset tykkää, vai tykkääkö???? sellasesta jonninjoutavasta löpinästä. Kun mies jauhaa paskaa, sillä sitä se on. Kyllä aidon kehun tunnistaa, sillä se sanotaan sillai puolhuomaamattomasti ja juuri kun sitä vähiten odottaa... ja senkin voi siis tehdä taidolla. Niin, että sellaisen oikeasti voi uskoa:)

Mutta tänään minulla oli asiakas, joka luuli olevansa hurmaava, kun paukutti poskeaan sanomalla, kuinka kaunis minä olen yms... Hah, luulikohan minun olevan imarreltu, hui! Oli meinaan täys työ pysytellä ystävällisenä asiakaspalvelun rajoissa.

Joten , hyvät miehet, ei kannata lässyttää pehmosia!