Menipäs työvuoro hyvin. Minusta tuntui, että tuoksun niin miehelle, että kaikki sen haistaa... Halasimme sen verta monta kertaa ja köllötellessä minun sängyssä, väkisinkin hänen tuoksunsa tarttui minuun:)

Ajattelin, että kaikki näkevät minusta, kuinka olen tänä  aamuna suudellut...

Ihan oikeesti. Vaikka me ei edetty loppuun asti, niin kyllä minun kohdalla on silti joku aita ylitetty. Mies ei ajattele sillai, mutta jos minä suutelen jotain niin kuin tänään, niin silloin on jo tapahtunut jotain. Pussaaminen ja suukon antaminen on eri asia, mutta kunnon suudelma ja ne kosketukset. Minusta rakastelu ei ole aina yhdyntä! Ihan kuinka vaan, mutta jotenkin minulla vaan oli tänään sellainen olo niin kuin olisin saanu...jotain!

Kun laitoin hänelle "kiitosviestin", hän vastasi, että jos maailmassa olisi kaltaisiani ihmisiä enemmän, maailma olisi paratiisi....