Minulla on ollut nyt hiukan hiljaiseloa. On ollut olevinaan miesystävä, mutta jonka kanssa ei vaan tunnu onnistuvan mikään. Ajoittain ihana, mutta sitten taas ei. Itse asiassa en edes koe, että edes seurustelisin. Olen vain sellainen hiivatin tukipylväs.  Saisin antaa, mutta en saada mitään.

Viime yönä näin eräästä miehestä unta. Miehestä, jonka olen nähnyt tasan kaksi kertaa. Näin hänestä kuitenkin sellaisen unen, että oikein aamulla punastutti. Hän on kaverini FB:ssa ja kun aamulla huomasin hänen olevan siellä paikalla, niin kerroin nähneeni hänestä unta, että sorry! Vaan mitä vastasi hän??? Haluaa sen unen toteutuvan... Niinpä nyt ollaan järkkäämässä treffejä. Apuva!!!

Uskoisin, että suostun, sillä tämä mies on hauska, aika lailla saman oloinen kuin minä ja luulen, että hän ei halua kahlita tai roikkua kyljessäni.... Olen vapaa kokeilemaan ja aion kokeilla!