Eilen K tulla tupsahti työpaikalleni. Suostuin kahville. Siinä sitten tuli ilmi, että minulla on ensi viikolla työmatkapiipahdus viereiseen kaupunkiin. Hänelläpä sattuukin olemaan silloin vapaapäivä ja tarjoutui matkaseuraksi?! Mikäpäs siinä, sillä koen K:n olevan minulle vaaratonta seuraa, koska olen tietyllä tasolla päässyt hänestä eroon.
Toiseksi se, että matka on lyhytkestoinen, koska lähdemme aamulla aikaisin ja paluu on jo puolelta päivin. Niin, siinä kerkeän hoitamaan asiani ja ehkä piipahdamme syömässä.

K on minulle ihan hyvää seuraa, sillä en nyt jaksa muuta. Miesseura, sellainen laadullinen on niin kortilla. Kaikenlaisia olisi tarjolla, mutta minä kai vaan tyydyn sellaiseen karpaasimalliin ja niitä ei ole tarjolla. Piileskelevät jossain erämaissa tai ovat kuolleet sukupuuttoon :)