Olen saanut olla melko lailla rauhassa.

No, K kävi yks päivä työmaallani. Olisi halunut sellaista palvelua, että niin ollen olisin joutunut hänen kanssaan kahden. En palvellut, koska huomasin, mistä kenkä puristi. Laitoin hänet vaan  itse hoitamaan, koska pystyi siihen. Yritti kyllä saada huomiota sillä, että hänellä on jalka kipeä yms. Huomasin, kuinka en jaksa välittää ja niin ollen minusta hän oli vain säälittävä. Tunsin itseni niin ulkopuoliseksi ja nyt näin senkin, kuinka hän minua katsoi... Ei, en yhtään ihmettele, jos työkaveritkin olivat sen huomanneet. Minua ahdisti. Olisi mies, menisi kotiinsa ja huomioisi vaimoansa, antaisi minun olla. Emme voi olla ystäviä, jos hän ei voi pitää itseänsä kurissa.

Olen niin kyllästynyt siihen, että aina joku pörrää ympärillä. Etenkää kun ne ei ole sellaisia, mistä itse innostuisin.

No, silti viime yönä näin unta eräästä työkaverista. Sen verran aina, että voi haaveilla kaukaa, niin sitten tulee uniin. Onneksi vaan niin, sillä onhan tämä työkaveri niin kovin nuori... Unessa sillä oli ihanan leveä rintakehä Nolostunut