Tänään oli päivä, kun miehet toimivat pelkällä ajatuksella. Uskomatonta, mutta silti niin totta!
Kaikki alkoi duunissa, kun ajattelin yhtä asiakasta, jolle minulla oli asiaa. Mietin, kerkeekö hän tulla käymään, ennen kuin jään lomalle, niin hän astui ovesta sisään ja katsoin häntä kuin aavetta!

Sitten kun vaihdoin työpistettä, mietin, miksi K ei vastaa. Olemme siis tässä nyt viestitelleet minun ja hänen menoistaan ja kun tarttisin kyytiä, niin voiko kuskata jne. Olin sitä mieltä, että pärjään kyllä ilman hänen apuaankin, mutta tups, hän istui siinä pöytäni ääressä! Olin sanaton. Hän oli niin hyvännäköinen. Kesäinen ilma tekee miehistäkin upeita! Oli pakko laittaa hänelle viesti, että miten olikin hyvännäköinen:) Hän vastasi saman tien, että "ei ollut sinun voittanutta". Vitsi, pienet sanat, mutta silti lämmitti.

Kun lähdin töistä asioille, niin ajattelin S:a, jonka näin tänään työpaikallani. Hän on muuttanut paikkakuntaa ja näen häntä tosi harvoin ja olen hänelle oluen pystyssä. Kun kävelin kaupungilla, ajattelin, että minun olisi laitettava hänelle viesti, että onko aikaa lähteä bisselle. Mietin sitä ja luulin näkeväni hallusinaatioita kun hän tuli vastaan. Oli pakko sanoa, että just ku ajattelin:) Tuskin me mennään kuitenkaan oluelle, kun hänellä oli niin hemmetin buukattu viikonloppu. Silti me jutskailimme ja kerroin pikkasen tilanteestani. Hän oli aivan täpinässä, kun sanoin, ettei nyt huoli, kun tuleva juttu on minulle vain elämys!

Muuten, kevät on voitettu, kun entistä enemmän liikkuu hyvännäköisiä miehiä!