Mies, joka on miesmaailmassani tällä hetkellä sijalla yksi, aiheuttaa minulle pään vaivaa. Itse asiassa se juuri onkin niin ärsyttävää, sillä olen koittanut elää niin, ettei kukaan alkaisi olla niin ihana, että alkaisi elää ajatusmaailmassani. Hän kuitenkin on mielessäni kaiken aikaa. Mikä sitten on se ongelma? Minä en ole hänelle, kuin pelkkä hoito. Niin se pitikin olla! Hänenkin piti olla minulle sellainen tilapäinen pukki, mutta ku minä sitten hölmönä tykkäisin muutenkin.

Me ei olla nähty, koska aikataulut vaan eivät sovi yksiin! Paska juttu, johon en usko. Annan hänen luulla, että uskon kiltisti kaiken, mitä hän minulle syöttää, mutta en kai minä nyt ihan niin hölmö ole. Tänäänkin hänen piti olla eräässä paikassa, mutta en usko ollenkaan, koska oli FB:ssä! Hänellä ei ole konetta mukana eikä puhelimissa valmiuksia, jot sillee.

Aluksi laittoi koko ajan viestiä ja aivan hekumallisia. Nyt ei tule viestiä nyhtämälläkään. Kun siitä huomautin, laittoi, mutta oli se niin väkisin väännetty, mutta silti niin todistelua siitä, kuinka haluu minua tavata. Hoh-hoijjaa!

Tiedän, että jarruna on se, minulla epäilty sukupuolitauti, mutta yhtä hyvin se voi olla lähtöisin häneltä! Saan siihen varmuuden ensi viikolla ja voi olla, että mitään ei edes ole. Olisi voinut kuitenkin olla edes jotenkin mukana, niin kuin alussa olikin, mutta sitten taas on työkiireitä...

Kun keksisi tarpeeksi hyvän syyn lopettaa. Se on vaikeata, kun kuitenkin niin tykkään ja olen koukussa! Odotan, että saisin hänet jotenkin kiinni, niin että olisi oikein pätevä syy...