Minä olen autoileva nainen. Osaan käyttää autoani katsastuksessa ja hoidan sitä muutenkin hyvin, renkaiden vaihtokin onnistuu. Joitain autohin liittyviä juttuja en kuitenkaan hallitse. Jos tartten apua, olen pulassa. Isääni en halua vaivata ja kun alan miettimään, kelle soitan, niin lista on varsin aneeminen.

Pitkään ja hartaasti joudun miettimään, kelle, sillä enhän minä tunne ketään miestä, joka ymmärtäisi autojen päälle. Mitä se kertoo miehistä??? Juu, en edes viitsi ääneen sanoa... Kun tsekkasin kaikki tuntemani miehet kännykän muistista, niin suurin osa kunnostautui lorvimisen ja syömisen saralla. Ei ole totta!

Kun päädyin pyytämään yhtä miestä autoani katsomaan, niin siinä kävi niin kuin arvelinkin. Tsekkasi kyllä auton, mutta olisi sen jälkeen halunut tupaan. Eli, mahtoiko luulla, että minun autonkatosmiskutsu olikin salaa jotain muuta?? Ei hemmetti!

Masentavaa...