Minulla on nyt asiat ihan ok. K laittoin viestiä, että olisi halunut tavata tänään. Lupasin ilmoittaa heti kun olen vapaa eli vasta iltapäivällä. Soitti sitten minulle ja ei enää itse päässyt. Kysyi sitten perjantaita, ei onnistunut, sillä minulla oli silloin päivä täys. Siis nimenomaan päivät! Iltaisinhan me ei voida tavata, kun hän tuntuu tapaavan minua vain työaikana...
No, ehkä me tapaamme ensi maanantaina ja kaupungilla, koska lapsilla on kesäloma ja ovat kotona! Hyvin menee, mutta menköön:)

Tälle harrastusukolle laitoin sähköpostia, etten kutsuisi suhdettamme ystävyydeksi, sillä minusta oli niin epämieluisaa, kun hän alkoi elätellä minun suhteen ihan kaikkea muuta. Ilmoitin sen hänelle lyhyesti ja ytimekkäästi. Varmaan olin inhottava, mutta minua sellainen jotenkin taas vaan harmitti. Isäni ikäinen ukko, voi hemmetti! Ennemmin vaikka juoksen suohon...