Kyllä olisi menoa...

Limusiini piipahti luonani eilen töissä ja laittoi illalla viestiä, minkä luin vasta aamulla, koska nukahdin niin aikaisin. Huomasin itsessäni merkkejä siitä, että voisin jopa suostua hänelle. Eli, aika vaarallista lähteä treffeille ja hän tietää sen.

Lisäksi olen viestitellyt erittäin tiuhaan miehen kanssa, joka on minuun ihastunut. Hän on erittäin mukava ja kaikin puolin kelpo kaveri, mutta - hän ei kiinnosta minua seksuaalisesti. Olen ihan kamala, mutta hän ei saa minua syttymään, koska sanotaanko kauniisti, että hänen ruumiinrakenne ei saa minua hehkumaan...

Ihana mies, jolle siis sykin edelleen eniten, ei anna mitään merkkejä itsestään, mikä on erittäin hyvä Jospa pääsisin hänestä lopullisesti eroon ja voisin vaan unohtaa. Hemmetin vaikeaa, kun ajatuskin sinne suuntaan, niin lähtisin lennossa.

Eikä siinä vielä kaikki. Minulla on aikeita tavata eräs entinen miesystävä huomenna... Se tulee olemaan täysin platoninen kohtaaminen!