Nyt kävi niin, että sain eilen puhelun, jossa minulle tarjottiin avaimia taloon, jonka olisin saanut viikoksi käyttöön...siis jossa olisin voinut tavata K:a!!! Se minun "luotsini" taas asialla.

Olenhan minä aika vauhko, mutta en sentään hullu, joten kieltäydyin nauraen. Tavallaan minua jäi vaivaamaan, koska en halua kenenkään "auttavan" minun asioissani millään lailla. Uskon, että asioilla on vaan tapana järjestyä aina jollakin lailla. Olen kuullut tosi monta kertaa, että elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi. Minä kyllä sen tiedän, sillä olen aina elänyt täysillä. Elän nytkin täysillä, enkä koe jääväni mistään paitsi. Seksiä ei ole, mutta minulla on siitäkin huolimatta hieno elämä.

Ihmisten ei tarttisi peilata omaa eläämäänsä muiden elämään. Jollain lailla tuntuu, että kun minun "luotsini" elää nyt seksuaalisesti erittäin vahvaa aikaa, niin kaikki muut haluaisivat samaa...

Olen siis niin monta kertaa yrittänyt selittää sitä, kuinka minä en nyt just tarvii seksiä. Jos sitä olisi tarjolla, niin virittyisin kyllä:) Tarjolla olisi, mutta väärää seksiä...valitan!